Företagsinformation:
Betalningsalternativ:
Liontech accepterar betalningar med VISA, VISA Electron, Mastercard och JBC. Betalningen dras när vi skickar ditt paket från vårt lager.
Alla betalningar är i SEK och inkluderar skatter.
Liontech använder endast godkända och säkra betalningsleverantörer med SSL (Secure Socket Layer) krypteringsprotokoll. Det betyder att ingen kommer att kunna se din information.
Leverans:
Vi levererar paket från måndag till fredag och alla beställningar som görs före kl. 12.00 kommer att utföras av vårt lager samma dag, så länge produkten finns i lager.
Vi strävar efter att leverera våra paket inom 24-48 timmar. Inom dessa timmar har vi en framgång på 95%, men då och då gör vår operatör misstag. Om ett misstag uppstår och ett paket går vilse i leveransprocessen, kommer vi att arbeta tillsammans och hitta den bästa lösningen för din specifika situation.
Reklamationsrätt:
Vi ger en 2-årig reklamationsrätt i enlighet med den svenska köplagen. Reklamationsrätten gäller material- och/eller tillverkningsfel.
Reklamationsrätten gäller inte vid skada som orsakats av felaktig användning av produkten/tjänsten
Liontech täcker kostnaderna för returer i rimlig omfattning. - kontakta oss för att få en korrekt returetikett.
Liontech ApS
Herstedvang 7c
2620, Albertslund
OBS: Vid retur är du mycket välkommen att bifoga ett dokument med anledning till återbetalningen och ditt ordernummer, detta säkerställer att vi enkelt kan behandla din retur.
Paket som skickas som C.O.D. accepteras inte av oss vid retur- kontakta oss för att få en korrekt returetikett.
Återbetalning:
Om du vill begära en återbetalning, kontakta gärna vår kundsupport för mer information.
Ångerrätt:
Vi erbjuder 30 dagars full returrätt på alla produkter köpta från vår Littlenap webshop. 30-dagarsperioden börjar vid paketets ankomst.
Returen ska anmälas till oss senast 30 dagar efter köpet och från det att du anmält returen ska du returnera försändelsen inom 7 dagar.
Du är endast ansvarig för varornas minskade värde till följd av annan hantering än vad som är nödvändigt för att fastställa varornas art, egenskaper och hur den fungerar. Med andra ord - du kan prova varan på samma sätt som om du hade provat den i en fysisk butik.
Om varorna har använts utöver vad som beskrivs ovan, anser vi dem vara använda, vilket innebär att du vid hävning av köpet endast får tillbaka en del eller inget av köpesumman, beroende på varans kommersiella värde.
För att få tillbaka hela köpesumman får du göra detsamma som du får göra i en fysisk butik. Du kan prova produkten men inte använda den.
Klagomål- översikt och länkar:
Danmark:
Om du har ett klagomål om en produkt som köpts i vår webbshop kan det skickas till:
Reklamationsnämnden:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan lämna klagomål till Reklmationsnämnden via klagomålsportalen: https://kpo.naevneneshus.dk
Utanför Danmark:
Om du är konsument i ett annat EU-land kan du ange ditt klagomål i EU-kommissionens klagomålsplattform online.
Plattformen finns här: http://ec.europa.eu/odr
Om du lämnar in ett klagomål här måste du ange vår e-postadress: info@musclepain.dk
Klarna payment:
In order to offer you Klarna’s payment methods, we might in the checkout pass your personal data in the form of contact and order details to Klarna, in order for Klarna to assess whether you qualify for their payment methods and to tailor those payment methods for you. Your personal data transferred is processed in line with Klarna’s own privacy notice.